Sunday, November 28, 2010

phobia..??!!

dlm setahun,mcm2 aku dgr bout ketidaksetiaan dlm prkhwinan. trbaru,dpt 1 crite my aunt yg bru je lps abes pntg melahirkn ank yg kedua yg husband die xlagi sygkn die dan merancang prkhwinan dgn pompuan laen. what the ****..bodo tol!! rse sgt ksian pade my aunt. n her baby..kck lg kot.. blom knl dunia lg..bapak da sibuk meMIANG ngn pompuan laen..

ntah la kan..lelaki ni mmg xpnh merase puas kn..ape lg yg dorg nk sebnonye?? kalo suke,minang kite,kwen ngn kte..ble da xske,ske2 bg alsan yg xmunasabah dan lpskn kte. sgt sng dorg punye hidup!
tp tu la kn..kte hnye tw perangai sbno lelaki slps prkhwinan. how mcm tu nk tw laki tu benar2 akn setia ngn kte smpai ke akhir hyt??

hurmm..malangnye nseb pompuan kn?

mak ckp, " sbb tu,bru mula2 kwen,kte kne mntk rumah n kereta sebiji kt laki kte..nnt ble die da xske kn kte,kurg2 kte da ade harta n kte xla hidup merempat mane2 nnt.." huhu..pk2,btol jgk ckp mak. cume aku harap dan berdoa,ble Allah da temukn jodoh aku dgn seseorg,aku nk ianya kekal shingga ke akhir hyt aku..aminn..

1 comment: